למה כדאי לעשות ביטוח עבודות קבלניות?

ביטוח עבודות קבלניות

ביטוח עבודות קבלניות ואחריות כללית, ביטוח בעל חשיבות גבוהה במיוחד, מה שמכסה סיכונים עסקיים נפוצים כמו פגיעה בלקוח, נזק לרכוש ללקוח ופגיעת פרסום זה מגן על העסק הקטן שלך מהעלויות הגבוהות של תביעות משפטיות ועוזר לך להיענות לחוזי שכירות וחוזים.

מדוע קבלן עצמאי צריך ביטוח עבודות קבלניות?

כמו כל בעל עסק אחר, קבלנים עצמאיים חשופים בכל רגע נתון לקבל תביעה ולהטיל עליהם אחריות לנזקים.

במרכז הגליל אנחנו מגנים עליך ועל העסק שלך.

לקבלנים עצמאיים יש אותן חובות חוקיות וחשיפת אחריות כמו לחברות גדולות יותר. ניתן לתבוע אותם בגין פגיעה ברכוש הלקוח, גרימת נזק גוף או פגיעה בפרסום. ביטוח עבודות קבלניות או ביטוח אחריות כללית מסייע בכיסוי הוצאות משפט ונזקים הנובעים מתביעה משפטית.

הלקוחות שלך רוצים שיהיה לך את זה.

בעל הבית, סביר להניח שהלקוחות שלך ידרשו ממך להציג בפניהם פוליסה לביטוח עבודות קבלניות ואחריות כללית לפני שהם חותמים איתך על חוזה. למה? כי ללא ביטוח זה, הם עלולים להיות אחראים לעוולות לכאורה או תאונות שנגרמו על ידך או על ידי עבודתך או על ידי העובדים.

לידיעתכם, פוליסת ביטוח עבודות קבלניות עשויה להידרש על פי חוק

תקנות המדינה דורשות לפעמים מקבלנים עצמאיים בתעשיות מסוימות, כגון בנייה, לשאת כיסוי ביטוח עבודות קבלניות ואחריות כללית. לרוב, עדיף גם לך וגם ללקוח שלך לפנות אלינו עוד היום לסוכנות הביטוח מרכז הגליל ולהשיג פוליסות ביטוח עבודות קבלניות נפרדת.

 

האם קבלן עצמאי יכול לשאת באחריות לנזקים?

ניתן לתבוע קבלנים עצמאיים ולהטיל עליהם אחריות לנזקים, בדיוק כמו בעלי עסקים קטנים אחרים. ללא ביטוח עבודות קבלניות, יצטרכו לשלם מכיסם כדי להתגונן בבית המשפט וגם לשלם עבור נזקים. בפוליסת ביטוח עבודות קבלניות ואחריות כללית באמצעות סוכנות הביטוח מרכז הגליל, הוצאות אלו מכוסות.

 

תעשיות שונות מביאות סיכונים שונים, קחו למשל עובד x שנשכר לצילומים עומד בפני סיכונים שונים באופן משמעותי מזה שנשכר לשיפוץ חדר אמבטיה. לדוגמה, הצלם יכול להיות מואשם בהפרת זכויות יוצרים, בעוד שהמשפץ עומד בפני סיכון של פגיעה אפשרית לבעל הבית.

ביטוח עבודות קבלניות דרך סוכנות הביטוח מרכז הגליל מטפל בשני הנושאים.

 

תקנות המדינה דורשות לפעמים קבלנים עצמאיים בתעשיות מסוימות, כגון בנייה , לשאת כיסוי אחריות כללית. לרוב, עדיף גם לך וגם ללקוח שלך להשיג פוליסות ביטוח  מסוג זה.

 

 כיצד מקבל קבלן עצמאי כיסוי מביטוח עבודות קבלניות ואחריות כללית?

ישנן שתי דרכים לקבלן עצמאי לקבל כיסוי אחריות כללית:

– אתה יכול לקבל פוליסת אחריות כללית משלך, ניתן לרכוש פוליסת ביטוח עבודות קבלניות ואחריות כללית מסוכנות הביטוח מרכז הגליל, כדי להראות ללקוח שאתה מכוסה, בקש מאתנו אישור ביטוח, אפשרות זו בדרך כלל משתלמת יותר עבור הלקוחות שלך.

– הלקוחות שלך יכולים להוסיף אותך לפוליסת האחריות הכללית שלהם כמבוטח נוסף . המשמעות היא שאתה מכוסה בביטוח שלהם למשך תקופת העבודה או יותר.

עסק יכול להוסיף מספר קבלנים למדיניות האחריות הכללית שלו. בדרך כלל זה יקר יותר עבור לקוחות לכלול אותך בפוליסה שלהם כמבוטח נוסף. עם זאת, הם עשויים להחליט להוסיף אותך, וזה כמובן בהתאם למצב.

שתי האפשרויות מספקות הגנה אם אתה או הלקוח שלך עומדים בפני תביעה בגין פגיעה גופנית או נזק לרכוש של צד שלישי.

 

מהם היתרונות בלהיות מבוטח נוסף?

מבוטח נוסף הוא כל מי מלבד מבוטח המכוסה בפוליסת ביטוח. למבוטח נוסף יש פחות הגנה מהמבוטח, אך עדיין זוכה לכיסוי מכריע, כגון:

כיסוי הגנה. אם צד ג' תובע את המבוטח הנוסף בגין עבודה שנעשתה עבור העסק, הפוליסה של בעל העסק יכולה לתת מענה לתביעה. המבוטח הנוסף יכול לקבל כיסוי שכר טרחת עורכי דין, הוצאות משפט והסדרים או פסקי דין.

כיסוי לתביעות מסוימות של צד שלישי. מבוטח נוסף עשוי להיות מכוסה בעת תביעה בגין נזקי גוף, נזקי רכוש ופגיעות פרסומיות.

 

מי אחראי להוספת מבוטח נוסף בפוליסת ביטוח עבודות קבלניות?

בעלי עסקים יכולים להוסיף מבוטח נוסף לפוליסת ביטוח; קבלנים עצמאיים יכולים גם להוסיף בעלי עסקים לפוליסה שלהם.

אז האם בעל העסק או קבלן המשנה אחראים להוספת המבוטח הנוסף?

זה תלוי במידה רבה בתרחיש, והשיטות משתנות בהתאם לתעשייה.

לקבלנים עצמאיים בדרך כלל יש חובות ביטוח בחוזה העבודה שלהם שעליהם למלא. דרישות חוזה אלו יקבעו לעיתים קרובות האם יש להוסיף את החברה כמבוטחת נוספת.

ביטוח קבלן עצמאי משתנה באופן משמעותי בין הענפים. פנה לסוכנות הביטוח מרכז הגליל לגבי העלות והיתרונות של קבלת ביטוח משלך לעומת הוספה לפוליסה של הלקוח שלך.

רוצים שאנחנו נחזור אליכם? בכיף 🙂

השאירו את פרטיכם כאן >>

או חייגו: 6782*